Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Kväll igen ;)

Publicerad 2010-04-22 22:50:34 i Allmänt

Händer en del när jag är hemma, skönt! :) Idag blev det som sagt plugg och lite sånt, besök av Macke, sen böev det fixa sig för jag och pappa skulle åka in till stan, först hämta upp lillsyrran sen möta mamma i stan:) Handla lite mat till djuren och sen blev det åka till coop:D Där skulle vi såklart handla, men även ta id kort, finns ju en sån där foto automat.. Så jag skulle ta för id kort och syrran för eu moped kort:) Sen vart jag som även körde idag runt i västerås:) Faan alltså, jag är nog den segaste människan på denna jord, kan köra bil och älskar att göra det med, men varför tar jag aldrig tag i det då? Någon som vet?... måste ha körkort jue..

Nu är det sängen som gäller! Imorgon står mycket på schemat!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela