Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lördag ..

Publicerad 2010-04-17 19:05:39 i Allmänt

Jaha, idag kanske jag ialf gör något kul. Blir nog party men nyktert för min del! :) Måste ju sköta piercingarna, sen måste jag ju orka födelsedags festen nästa helg, för då ska jag röja som en galning, som vanligt när jag festar hemma ;) hahaha.. Minnen alltså:) På tal om minnen, älskar att tänka tillbaka på alla galna/roliga minnen med min vän Zelina! :) Vi prata om det idag, asså vilka minne jag har med den tjej alltså! :) Underbara minnen <3 Fler ska de bli med, kanske inte likna galna ;), men roliga :P haha.. Eh, va är unga och fan ska minnen vara galna;D hahah..



Färdig fixad!
Ha en bra dag och kväll nu.. Jag hoppas ialf att den blir rolig, för igår sög dagen!

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela