Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

måndag och tisdag!

Publicerad 2010-04-13 13:01:33 i Allmänt

Yes, igår blev det lunch på stan med sandra :) Va skit god lunch, salladsbuffe :) Sen vart ju som sagt hem och skriva naturkunskap och sådant:) Sen blev det att gå till sandra för att kika på film, vi kikade på american history X och The hangover :) ÄLSKAR båda filmerna, inte bara för de är två så jävla heta killar i dom;), men för ena är så underbar för man får ett perspektiv över hur livet verkligen kan vara för vissa.. och den andra är ju bara sjukt kul:D sen bradley copper, jag vet att jag tjatar, men han är ju för het!! Usch, nästan så man önskar man var äldre och bodde i usa:D haha..

Idag ska jag tvätta:D men ska först till gymmet för att säga upp mitt gymkort, gymmar knappt nu och tycker de är mer tillfälle att gå ute och gå och får friskluft :) Så slipper jag betala denna månad med:) känns bra :) Plus så får jag träna månaden ut, men jag ska ju hem den 19 så:P

Men ska fixa mig lite så ska jag gå ut ett tag då=) Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela