Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

måndagmorgon!

Publicerad 2010-04-12 09:47:23 i Allmänt

Jaha, då sitter man och väntar på att jag ska gå till skolan för jag ska på en föreläsning.. Enda föreläsningen denna vecka, har seminarium på torsdag.. Sen funderar jag på att dra hem ungefär en vecka tidigare.. I maj blir de ju inge hemfärd, för då är de fullt upp med skola och planera flytten hem.. :) Hem sweet home! :)

Ialf, måste säga till er som älskar jersey shore, jag älskar det ialf;) Jag har äntligen hittat låten som är i början av serien, Get crazy, get wild :) Lmfao - get crazy, lyx låt! :)

Sen ännu en underbar låt: Cheryl cole - fight for this love, är helt underbar alltså!:)

Just know that you're not in this thing alone.
There's always a place in me you can call home
!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela