Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Påskafton! ;)

Publicerad 2010-04-03 18:06:50 i Allmänt

Hejsan,
Igår blev det lite påskmiddag hos farmor och farfar:) Så himla gott så jag nästan dog! :) Sen blev det hem till sura igen för att träffa johanna :) Vi funderade på vad vi skulle göra, men vi åkte och hälsa på en kompis, men sen bestämde vi oss att dra in till stan och gå på en förfest typ:) Johanna och jag skulle vara nyktra med, men som vanligt när vi ska umgås så blir det aldrig nyktert!;D Utan båda drack groggar och sen blev det blue moon bar ! :) Dansa som fan och drack lite där också :) Sen fick man sova på landet i västerås då;D hahahah,:) Vakna runt 9 för en kompis ringde och väckte mig och sen har man fan varit vaken sedan dess, tänk då att jag somna kanske runt 5-6 också.. Fast idag blir det ju att köra på't igen! Lite vin blir det idag hos en underbar människa vid namn Denize och sen kommer alla andra underbara människor dit ;) Har lite bilder från igår, men får jag lägga upp när jag är hemma i sundsvall igen :) Och idag ska jag ta massa bilder fan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela