Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

så jobbigt.

Publicerad 2010-04-27 15:04:45 i Allmänt

att tiden ska gå så himal fort och man hinner inte med något alls känns det som..  Känns det ända jag gör är att plugga.. Men så är det när man har hundra saker att plugga till så.. Men har ialf idag gjort lite annat, städat, damsugit och annat skit roliga saker.. Sen fick jag hem kavajen idag jag hade beställt, men den var så klart för stor som vanligt... hatar att beställa saker, men beställde en ny ;) hihih.. Just nu sitter man här och typ halv sover som vanligt.. Sen har jag ångest att jag åker till sundsvall på söndag också, vill fan inte det.. saknar det inte alls. Men 1 jävla skit månad kvar sen fan drar jag hem igen, eller flyttar hem:) Underbart, en sommar hemma:) jag gillar inte sura och en del människor här, men dom jag byr mig om och gillar gör det okej att bo här:) hihih..

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela