Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Shopping;)

Publicerad 2010-04-21 09:58:41 i Allmänt

Fan jag måste sluta köpa saker, eller?:D Älskar kläder och skor så nej jag kommer alltid köpa något, mitt beroende fan :)

Något som kommer snart i brevlådan är:

Har ett par vita såna här skor, behöver ett par svarta med känner jag ;)

Sen kommer även:

En oversize kavaj, som man bara måste ha känns det som! Snyggt till vardags och fest så:)

Sen två saker från  H&M ligger och väntar på mig i sundsvall, hoppas jag hinner hämta dom bara:P

Pusspåer, för nu blir det plugga vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela