Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Söndag och

Publicerad 2010-04-04 12:46:46 i Allmänt

näst sista dagen hemma:( För i morgon kl 14 åker jag hem till sundsvall.. Jag har märkt att jag kallar både surahammar för hem och sundsvall för hem, de är nog för båda är fortfarande mina hem så att säga :) Ialf,
Igår blev det lite påskmiddag hemma och sen fick man påskgodis och lite annat, sen blev det att åka in till västerås, till denize och träffa alla tjejer :) Drack lite och prata och skratta :) Sen blev det taxi ner på stan för att gå på pluto :) Först avr det riktigt segt och inte så mycket folk, men sen kommer de mer folk och sen får man göra det bästa av situationen så man får dryga lite och bara skratta så blir allt kul ;) Och så klart blev det subway efter ;) Nattbuss hem med jossan och sen blev det sängen hos mamma och pappa :) HAr bilder, men lägger inte upp dom fören jag kommit hem till min dator så att säga :P

Idag får vi besök av mammas kompis och hennes familj, sen får jag se om jag kan hinna träffa en viss person.. :)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela