Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Söndagkväll!

Publicerad 2010-04-11 23:13:01 i Allmänt

Hallou!

Högskoleprovet gick väl ok, får väl se om en månad:D Förväntar mig inte högt direkt;)
Sen vart de hem och fixa sig lite för att sedan dra till nacksta och vara lite social.. Lite bilder blev det också;D runt 40 bilder:D och 2 filmer:D Så jävla kul att vara nykter och alla andra är skit fulla;D Okej, jag och en till var nykter, men alla andra var fulla:D Somna lite här och där och sånt som man gör på fyllan:D Bilder lägger jag upp på FB.. :)

Sen vart då så klart kåren och sen stads, ville följa med till hoffmaestros spelning, men har inte råd:(

Idag vart de fika med Sandra :) Snacka skit och allvar :) Sen birsta för handla lite och sen nu har man suttit vid datan och gjort klart en naturkunskaps grej om näringslära :) Så sjukt intressant! :) Me like...

Så nu blir det sängen, föreläsning i morgon!

Om ca en vecka drar jag nog hem igen!!! Underbart! :) Älskar att dra hem, träffa alla underbara och bara få vara med min underbara familj! :) Happytimes!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela