Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

tacksam!

Publicerad 2010-04-04 23:41:51 i Allmänt

Jag är så himla tacksam för den den familj jag har! I jobbiga tider så finns dom där, oavsätt vad! Hade nyss ett bra prat med mor min och är så tacksam att hon är så förstående och finns där.. För just nu är jag sjukt besviken på en viss person, men life goes on :)

Nu blir det plugga lite naturkunskap då, sen sova.. Imorgon bär det av till sundsvall igen. Känns lite skönt, men ändå tråkigt.. Lämnar en del bakom mig när jag åker tåget tillbaka.. men där uppe lever jag mitt liv!! Glöm inte de! ;)



Glöm aldrig det ;)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela