Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tisdag och hemma!

Publicerad 2010-04-20 09:57:57 i Allmänt

Hallou!

Sitter just nu och kommer på att jag måste åka in till stan för att fixa böcker till hemtentan:O Så måste gå ut och fråga pappa om skjuts och pengar till tåget:D Hoppas han är snäll idag, borde han vara han har ju sin bästa dotter hemma:D haha.. Nej, men de tror jag han kan.. Bästa vore om han kan köra mig hela vägen till västerås:D Måste åka med ett tåg 12.21 för jag ska kunna åka med mamma hem också, så  man slipper betala den hem resan med:)

Glömde bort att jag såg gran torino igår när jag åkte hem på tåget:) Har haft den i datorn skit länge men aldrig velat kolla på den, men fan den var ju as bra :) Helt förvånad, trodde den skulle vara skit tråkig..


Så har ni inte sett den, så gör det.. Helt klart bra och lite sorgsen, men de får man ta när de är en bra film :)

Nu blir de att springa ut till pappa! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela