Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

torsdag!

Publicerad 2010-04-08 20:42:13 i Allmänt

Tiden går för fort, man hinner inte fatta allt som händer fören det redan har hänt..

Ialf, idag hade jag seminarium igen.. Helt ok var de :P Är väl inte så intresserad, menmen ;P Sen vart de plugga högskoleprov med sandra :) Gick väl sådär för mig, men gör de bästa jag kan ialf =) Sen ringde jag piercingstudion för som sagt har jag haft problem med mina piercingar.. Så fick gå dit och visa hur illa de var och då sa han att jag behövde byta stavar.. Och jag blev inte direkt glad att höra det, för de gjorde ont nog att pierca.. Men om man ska vara fin får man lida pin;) Men de gjorde FAN ont, ialf i ena... Så nu har man längre stavar.. Ser lite roligt ut, men de funkar, eller de är skit fint, men ah:D Sen vart de rund tur på stan med sandra :) hehe.. Hon shoppa lite ialf:) Sen följde jag med sandra hem och där snacka vi massa skit som vanligt;D eller?:D Sen gick jag hem, för nu ska jag fan sköta min kropp! Äta ordentligt och försöka somna vid 22.. För då läker mina piercingar bättre.. Så skärp dig nu simone! ;)

Men ska kika lite på supersugen som går på 6:an ikväll kl 21 ;)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela