Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Trött man är..

Publicerad 2010-04-15 13:39:57 i Allmänt

Var nyss på ett seminarium, inge värt, men är man tvungen så.. Ska väl gå ut och gå kanske.. Funderar på det ialf.. Behöver lite motion och rensa skallen:) Sen ska jag väl gå och hämta ut biljetterna till tågfärden hem!!! :) blir bara glad när jag tänker på att jag får vara hemma i två hela veckor, älskar att vara hemma:) Ibland kan jag känna att jag vill vara här, men mest för då får jag vara ensam och bestämma allt själv :) Sen skönt att variera sig lite, umgås med dom personerna här i sundsvall och mina underbara människor i sura/västerås :) Händer en del hemma också, fira födelsedagar och GREASE och valborg! :) Naaajs ;)

Nu blir det väl mat !

sen gå ut ett tag!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela