Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

upp och ner

Publicerad 2010-04-29 18:44:38 i Allmänt

mitt humör går fan upp och ner hela tiden.. ena dagen mår jag skit bra och orkar med allt.. men idag var de en sån dag som allt var skit och jobbigt.. plugget är jobbigt, har massa att göra och stressar sönder mig hela tiden... över vad? fan om jag inte hinner klart med allt i tid, så vem bryr sig? jag är trött på att ajag ska göra allt inom värsta tidsramen hela tiden.. så nästa gång ska jag helst börja lite tidigare och kanske inte ha för mycket att göra.. men ändå allt jag tänker på är vad jag måste göra när jag åker tillbaka till sundsvall med.. är ju bara en månad innan jag flyttar.. herregud.. klagsimone jag är då;P men efter ett litet prat med min mamma så mår jag mycket bättre :) behöver nog bara ta de lugnt och andas lite.. mycket går runt i mitt huvud hela tiden och känslor som går och ner hela tiden.. men jag har varit om värre så.. :)

Blir lite plugg nu, men inge jobbigt ;)
Senare blir de lyxfällan :)

Underbarlåt: Leona Lewis - Alive

Såg någon nya the hills igår eller?:O Fan jag längtar redan efter nästa onsdag alltså! igentligen tisdag, men vi får ju inte se det fören onsdag så:P Älskar the hills! ;)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela