Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Härligt med söndag!

Publicerad 2010-12-12 13:07:43 i Allmänt

Hejsan,

igår var det en händelserik dag :) Först var det upp 6 på morgonen för att åka till jobbet, dock inne i stan.. Så var bara att gå upp och köra iväg.. Sen jobba jag till 15.45 ca sen så klart så titta inte jag noga på parkeringshusets priser så skulle betala 100 kr för att komma ut därifrån!!!!!!! Och smart som man är så hade jag inte fört över pengar på mitt konto heller så fick ringa mamma :P Men till slut så kom jag därifrån och körde hem och var svin trött verkligen.. Så jag åkte hem till eve och satt där och snacka lite, men sen bestämde vi oss för att åka till stan, nyktra dock.. Men så sluta det inte för eve inte, hon blev full :P hahaha.. :) Jag var så klart nykter för jag körde ju bil :) Men träffa massa folk på bmb som man känner och hade faktiskt skit kul, dansa och snacka och skratta :) Lyckad kväll nykter! Såå ni som säger att man inte kan gå ut nykter, NI HAR FEL!:P Det blir vad man gör det till! :) Kom hem runt 4 i natt .. rätt seg idag är man.. dock är man ju förkyld och massa, menmen:P

Idag vetja inte vad som händer.. Kanske blir en hemma dag och bara tar de lugnt.. Jobbar i morgon så..

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela