Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Helgens bravader ;P

Publicerad 2010-12-19 22:07:25 i Allmänt

Hejsan,

Lördagens bravader ;)

Hämta min bror i västerås, åkte och fixa lite grejer och så.. Åkte sen hem och käka och fika för bror fyllde 23 den 15 december som jag säkert redan skrivit.. Sen vart de att bestämma sig vad man jag skulle hitta på sen på kvällen.. Antingen var det att ha en lugn kväll eller en utgång och efter lite övertalan och såå blev det utgång :P haha.. Åkte hem till zelle för att fixa mig och övertala henne att följa med fast hon inte mådde på topp, men efter lite prat så självklart ville hon ut med ;P Sen så ville även jossan med så självklart så blev det så med, alltid roligt med fler folk :) Åkte sen in till stan för att möta upp lite folk på strike, jag, jossan och zelle satt och kolla på medans dom andra spela.. Sen vart de att dra vidare till bmb, möte också upp patrik och annsi.. :) Så vart in på bmb och så klart träffar man på massa andra människor man känner :P Dansa, drack och snacka skit som vanligt :P Och självklrt glömmer man bort tiden så lite efter två så kom man på att fan dom stänger nu jue, så vart och hämta jackan snabbt och fixa skjuts hem.. Zelles mamma var så snäll och hämta oss också :) Vart hem till sura då och hem till patrik där jag typ låg och sov medans alla snacka och lyssna på musik ;D sen runt 5 vart de och gå hem till zelle för att sova :P hehe.. Dock så blev de lite drama och kaos.. men sånt hör väl till..

 

Nu ska jag kika på the hills och sen sova, för jobb i morgon och hela veckan!

 

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela