Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

in bed..

Publicerad 2010-12-21 22:28:21 i Allmänt

Hejsan,

Jaa, nu ligger man i sängen igen, snart dax att sova då.. igen :P hehe.. I morgon bär de av till jobbet igen då, men börjar inte fören 11.45 så lite skönt är de, :) Jobbar till halv åtta ungefär så blir lite längre än vanligt, men bara att kämpa på.. sen måste jag hinna in till stan för att köpa det sista till mina föräldrar.. Så de är bra att stan har öppet extra öppet till nio på kvällen :P Sen torsdag kommer de en lååång dag, börjar halv nio och slutar halv åtta.. Sen ska man spela bingolotto också.. Men kul kommer de bli tror jag, :)

Idag vart de sola som sagt och träning, men blev inge pump som jag trodde utan åkte till badhuset och gymma istället, men var lika kul de med:)

Nu blir de sova eller om jag ska kika på the hills kanske:P hihih..

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela