Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Juldagen bravader ;)

Publicerad 2010-12-26 21:20:26 i Allmänt

Hejsan,

Igår var det som sagt juldagen och först vart det hem till farmor och farfar och käka lite julmat :) Sen vart det stress hem och lämna av familjen för att sen åka till surahammar för att hämta zelle och åka till eve.. :) Fixa till sig lite mer och byte kläder och sen gick vi till Cassa för att förfesta :) Vart en del folk på förfesten och jag hade det super trevligt :) Men sen vart det att gå upp mot sport baren för att möta upp resten av folket man känner :P Festa och dansa och hade det riktigt kul faktiskt, lyckad kväll tycker jag :) Efteråt blev det så klart efterfest hos danne och festa till typ 4, men tillslut palla jag inte mer så gick och sov istället :P hihih.. Vakna och hade huvudvärk och mådde sisådär, men efter lite pizza och cola så mådde jag lite bättre ;P haha. Satt hemma hos eve och snacka och sen åkte jag hem :)

Nu sitter jag och kollar på two and a half men och ska snart sova.. Super trött idag är jag, men de var det värt :) I morgon blir det jobb till 13 sen in till stan med eve för lite shopping.. ska hitta en kuvertväska till nyår är målet :)

Puss och godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela