Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Juldagen :)

Publicerad 2010-12-25 12:09:39 i Allmänt

Hejsan, idag bär det av till farmor och farfar på lite julmat och så:) Sen får man ta bilen till eve tror jag de blir för att fixa sig inför kvällen :) Utgågn står på schemat och hoppas fan det blir kul idag, inge drama tack :) Men om en viss person är där har jag lovat mig själv att totalt skita i honom och bara ha kul, för han förtjänar inte ett skit.. Så just därför ska jag ha en lyx kväll! :) hehe.. Ska låta håret torka nu och sen fixa sig då.. Vet fortfarande hur, men de löser sig :P haha..

Bilder blir det nog, om jag får med min kamera :P

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela