Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Julpynt

Publicerad 2010-12-09 11:11:20 i Allmänt

Hejsan,

igår vart det att åka in till västerås med zelina för att möta upp patrik för att inhandla lite julpynt :) Självklart så åkte vi först till ikea och kolla om dom hade nå roligt julpynt, men icke.. Så vi käka bara där och träffa på Jennifer med ikea med eftersom hon jobbar ju där:) Sen åkte vi till rusta för att kika, och där fanns de ialf mycket mer så hitta lite ialf:) Allt pynt skulle dock till patriks lägenhet för vi har snackat om de ett tag att vi skulle pynta hans lägenhet :P hahah.. Mest för de är kul :P Sen åkte jag och zelina och kolla på lite kläder och så, men hitta inget direkt, utan köpte body scrub och sånt istället:) Sen åkte vi och köpte fika och åkte sen till patrik för att pynta och fika.. Blev också att vi kolla på tomten är far till alla barnen :P Sjukt pinsam och rolig film!:) "Lägg av" ;D .. Sen vart det hem och sova typ.. helt död så:P

Nu sitter man och kollar på tv och senare ska jag sola och får se om jag orkar träna, för min hals dödar mig snart..

Sen fick man reda på intagningen från högskolan, och är reserv så håll tummarna nu att jag kommer in andra antagingen!!!!!!!!!!!!!! Vill plugga, vill flytta! :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela