Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Onsdag (:

Publicerad 2010-12-29 09:55:36 i Allmänt

Hejsan,

Japp idag är det onsdag om ingen vet :P haha.. I måndags vart det en sväng till stan för att kolla in mellandags rean, men hitta bara ett par nya nike skor och en partyväska kan man säga.. Lite smink också.. Sen vart det hem till eve för att kolla på narnia - prins caspian om jag minns rätt...:) Var sååå klart jätte bra :) Sen hem för att sova.. Igår så vart det jobb i hallsta .. jobba till 18 sen så vart det att åka till tillberga för att hälsa på johanna och peppe :) Johanna blekte även mitt hår, så nu är man super blond igen :P haha.. Klockan bara stack iväg så kom hem rätt sent hehe... Idag börjar man lite senare ialf, 11.45 .. Så sitter nu och funderar på om jag ska orka åka in tidigare och sola eller om jag ska strunta i de .. För hinner ingen annan dag så.. Beslutsångest!!
Ska ialf hämta ut ett par skor idag som är fixade:P

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela