Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

städ och hemma dag:P

Publicerad 2010-12-16 16:01:27 i Allmänt

Kanske är enda dagen på länge jag är hemma en heldag känns de som:D Lite skönt är de, för känns som jag hinner må bättre då.. Skulle dock behöva vissa personer här som jag saknar som fan.. Tittar man på bilder från tiden i sundsvall så ler jag otroligt mycket, för den tiden fick mig att må så otroligt bra.. Fick mig att växa som människa.. Så ni ska veta att ni är saknade! <3

Nu ska syster ha denna dator, sitter på familjens data för då kan man dunka musik för mina högtalare är vid denna data:P

Pusspåer

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-12-17 18:27:08

Saknar dig jättejättemycket! :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-12-17 18:45:04

Saknar dig jättejättemycket!! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela