Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

!

Publicerad 2010-02-11 09:59:35 i Allmänt

Hejsan,
snart ska man till skolan för tenta genomgång, sen ska man ha körlektion.. inte så pepp på det, men ska man ha körkort så måste man ... I morgon blir det skola igen, försöka bli klar med grupparbetet som jag jsut nu önskar att de vore klart dok.. sen hoppas jag de blir en rolig fredag kväll med film och film:D

När ska man börja må bättre? När ska allt gå som jag velat? trött och depp hela tiden.. Ge mig lite ljus i tunneln!

jaja, ett leende på läpparna nu så man kanske får lite extra poöng så man klarar tentan..:D

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela