Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

film

Publicerad 2010-02-13 11:03:36 i Allmänt

Igår skulle vi haft film kväll, men killarna hade druckit lite och de ville tydligen gå ut:P fast vi kolla ialf på en film, the ugly truth :) As bra, hade redan sett den, men var sååå bra att man kunde se den igen =) hehe, sen blev det kåren, som var otroligt dött:D haha, konstigt, nee.. :D då gick vi till allstars där jag och sandra typ dansa hela tiden!! :P Nykter och danssugen= perfekt! Så då mår man bra ialf i dag:P lite hungrig känner jag mig dok, så ska käka lite frukost nu och sen gå och handla lite :)  Idag blir det mer film tror jag ialf:D Sommaren med göran och L.A gigolo!:D

Ses senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela