Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

födelsedag!

Publicerad 2010-02-19 09:35:38 i Allmänt

INTE MIN.. Men min pappas =) Han fyller 46 år idag och han är även just nu i england på jobb så han får fira sin dag där!:P Saknar min pappa otroligt mycket med, Saknar hela min familj.. Ska bli skönt att åka hem nästa onsdag och få träffa hela familjen, storebror ska hem med då, för jag fyller jue, 20 ÅR FFS!:D Så jävla sköönt de ska bli... fyfan ja.:D Snart ska man till skolan igen för att göra det sista rycket innan grupparbetet är klart och helgen är man helt ledig på!

Håller tummarna för dig, Sandra! :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela