Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Fullt upp!

Publicerad 2010-02-26 09:28:26 i Allmänt

Jaa, hur kan man ha så mycket på bara några dagar när man väl är hemma? Jo, för jag fyller och ska ha en fest på lördag med.. fyller dok på söndag, då ska man sitta på ett tåg hem till sundsvall igen, men får sällskap av sandra då ialf!! :) Idag: Först ska jag väl äta frukost och sen blir det kanske lite plugg, sen kanske macke kommer förbi.. Bäst att ses innan min fest så det inte blir stelt och så... Ialf, sen ska jag och pappa åka in till stan för först hitta massa ballonger och sånt till festen och sen köpa lite skit till mig med;) ialf, möta  upp familjen med ska vi och sen runt 5 blir det käka på Hong Kong och då ska farmor och farfar också vara med:) Sen blir det hem till johanna för hon ska äntligen bleka mitt hår.. har världens utväxt jue:D Sen får jag se om jag åker hem eller om de händer nått kul i surahammar:D

Får väl säga grattis till Jennifer på min blogg med :) Hon och jag ska ha en fest på silk i morgon och jag hoppas de blir as kul, för jag behöver det! :)

Frukost väntar! bybye

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela