Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

hallåå..

Publicerad 2010-02-27 09:46:25 i Allmänt

Jaha, somna runt 4-5 vakna runt 9.. känns sisåsär alltså.. men är vaken ialf, får sova när jag dör helt enkelt.. fullt upp idag känns det som.. snart ska man äta lite frukost och sedan planera hela denna dag fram tills 4-5 tror jag.. För idag ska jag och jennifer ha våran fest.. Så först ska jag väl sälja några biljetter till min bror och hans vänner, sen blir det till mimie och hennes vänner.. sen förhoppningsvis ska jag vara hos jennifer i stan och börja fixa mig.. duscha och så hemma, men sminka mig hos jennifer.. sen käka och dricka lite vin där, för att sedan åka ner på stan, till krogen vi ska ha festen på.. Börja pynta krogen så att säga, för vi ska inreda det med ballonger och serpentiner och sånt... Och sen hoppas jag klockan är 9 så alla kan komma och börja fira mig och jennifer..

Jag hoppas att denna dag slutar tråkigt, denna dag ska vara skit kul och man vara skit ful och vara glad.. Annars finns dörren där..

Vakna dok med leende på läpparna, för min söta kanin är fan gulligaste i världen, han ville ha mat och gjorde sig nog så jävla söt för att jag skulle gå ur min säng och hämta mat åt honom:) Nu ligger han så gulligt med, trött efter att han ätit:D fyfan vilket liv kaniner har alltså:D

Köpte lite grejer igår också, blev en ny partyväska tills idag och andra dagar med då, nagellack,  ballonger, serpentiner, strumpbyxor, hårfärg.. sen blev det nog inte mycket mer..

Har dok fått lite presenter redan:) Av macke fick jag 400 kr på bikbok, silver shampoo/balsam och hårinpackning av johanna, 700kr av farmor och farfar :) TACKAR IGEN!:)

Lååångt inlägg.. men läs nu;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela