Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

har tråkigt...

Publicerad 2010-02-25 22:44:09 i Allmänt

har du legat i sängen brevid en kille? Ja
har du blivit dumpad? Njaa, nej..
har du blivit slagen allvarligt? Nej
tar du droger? Nej..
hatar du någon? Hatar, nej. men ogillar helt klart.
älskar du någon? jadå, klart.
har några av dina vänner svikit dig? Ja, men forgive and forget!
har du djur? Jaa, klart man har, en Kanin vid namn Lakrits :)
har du legat brevid en tjej i sängen? Ja, klart man har nån gång..
har du nån sjukdom? Nej!
har du en plattång? Ja
har du en bror? Ja, två stycken!
har du sjukt bra humor? Klart jag har, är ju min humor! ;D
har du mörkt hår? Neej, blondin!
gillar du att stå i duschen i flera timmar? Älskar det!
tycker du om hästar? Jaa, kommer jag alltid göra..
har du en hund? Nej, inte själv. men familjen har en hund.
har du skilda föräldrar? Nej, har jag inte..
har du fuskat? Någon gång har det nog hänt;)
har du en teve på ditt rum? Ja, bor i lägenhet så..
har du MSN? klart..
har du en syster? Yes, en lillesyster har jag :)
har du bruna ögon? Nej.. blond och blåögd;D
gillar du att fota? Ja ibland så..
hjälper du dina vänner? - alltid. Specielt dom jag älskar
gillar du tacos? älskar det!
tycker du att du är söt? Har mina dagar:D
har du dansat? Krogen och sånt bara;D
har du spelat fotboll? jaa..
tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? neej, tror inte de..
är du oskuld? nej
äger du en locktång? Ja, klart
gillar du att tugga tuggummi? älskar det, är ett beroende typ:D
borstar du tänderna varje morron och kväll? försöker;D
gillar du kläder? Jaaaaa, är nog det bästa som finns..
hatar du falska vänner? jaa, klart man gör..
gillar du räkna matte? Nej, inte direkt.
älskar du någon nu? ja, vänner och familjen så klart!
har du gråtit inför en vän? Jaa, de har jag..
kan du sjunga? neej, fyfan nej:D
har du sett nån dö? nej.
säger du vad du vill? Jaa, ibland så..
är du stor? nej..
vad är ditt hela namn? Simone Hanna Lovisa
är du kortare än 1.60? nix
älskar du sommaren? JA!

älskar du vintern? NEJ!
har du mer än 6 par strumpor ? jaa, har fan två lådor med skiten:D
brukar du sjunga när du är i duschen? nja, nej..
har du hoppat ut ifrån ett fönster? jaa, :D
har du mer än 3 par jeans ? jaa klart..
gillar du att städa? Beror på humör tror jag.. och hur stor yta man ska städa:D
gillar du att sova länge? Älskar det :)

har du vart med om en olycka? Jaa, det har jag..
gillar du att shoppa? Jaa, fyfan ja:D
gillar du spindlar? Nej, usch...
gillar du att laga mat? jaa, tycker de kan vara roligt ibland..

vilket är ditt favoritdjur? Jaa, gillar mest hundar. men älskar djur ..:)
vill du bara bort ibland? jaa, det händer att jag vill..
har du tältat? jaa, festival och annat med..

 

Intressant fakta eller hur;D



Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-01 17:15:25

har du sjukt bra humor? Klart jag har, är ju min humor! ;D



haha du har bästa/sjukaste humorn ever! :D ;)

Älskar den bilden längst upp på oss tre!!:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela