Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

hem!

Publicerad 2010-02-23 15:59:47 i Allmänt

jaa, äntligen är det den 24 ! Okej, i morgon är det den 24:) Då får jag åka hem och träffa familj och vänner igen!:) Visst har jag vänner här, men saknar dom där hemma :) Ska bli kul också på lördag, då jävlar ska jag bli lika full som jag var när jag fyllde 19;P Fyfan va kul det ska bli!:) Party som fan! :) Och ska bli så jävla kul att Mimie kommer och att sandra åker ner och ser hur utelivet är i Västerås;D hehe.. Najjss;D

Nu ska jag väl vila;D och sen packa.. De är nog tråkigaste som finns.. meen, tvungen om man ska ha kläder på sig;D

ses, hörs!;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela