Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

mycket...

Publicerad 2010-02-09 19:07:57 i Allmänt

Just nu önskar jag att jag inte stannat här i sundsvall, inte att jag vill bo i sura, men kanske bo i göteborg eller någonstans där min utbildning finns, som jag vill gå då.. För jag har för mycket just nu i mitt liv.. Och måste ju satsa på plugget för att klara av allt.. önskar allt vore annorlunda, men så är ju inte ...:( förvirrad, trött och bara allmänt depp...

Drömma bort ett tag sen kommer ner på jorden kanske...?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela