Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

onsdag....

Publicerad 2010-02-17 09:25:34 i Allmänt

ännu en dag i tenta pluggandet.. de är hemskt, och är inte ett dugg intresserad av skiten heller.. visst är det intressant, men inte såååå intressant för mig ialf.. ska snart till bibblan hämta en bok som jag ska läsa ut idag.. försöka ialf.. Sen tvätta ska jag idag med.. inte kul alls.. Måste även nu typ springa iväg och köpa frukost för jag har ingen:( braa, kommer mitt humör vara skit tills jag får lite mat i magen.. om jag inte äter frukost får jag ett skit humör..:)

Always and forever my friend, i will always love you!

Puss&Kram, jag finns här föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela