Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

pinsamt ju...

Publicerad 2010-02-03 21:48:19 i Allmänt

Asså vissa människor kommer nog aldrig växa upp.. Visst jag är inte så jävla vuxen heller, men hallå.. jag är 19 år gammal.. Men när man börjar närma sig en viss ålder där man ska vara vuxen och ta hand om sig själv, så är det så pinsamt att man tycker fortfarande vissa "saker" är coolt?! Och att man vill berätta det för alla .. Vad hjälper det om alla vet? ingenting förmodlingen.. Detta är min åsikt! Så tyck som ni vill..

Aja, nu ska jag berätta om min dag ialf:P
Jag var otroligt slö i början av dagen, hoppades på att min hyresvärd skulle komma och fixa mitt kalla vatten, men han har fan inte kommit än.. så snart får man ringa och klaga igen.. För de går inte att duscha i kallvatten.. Sen så blev det gå till gymmet för att köra ett pass bodystep och jag körde på som fan:) Sommaren 2010 är det som gäller;) Sen handla lite och sen gick man hem för att kika på tv och diska, duscka fast de är kallt. :P

Hur var eran dag?=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela