Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

woooohoo!

Publicerad 2010-02-11 15:23:21 i Allmänt

Idag har det varit en relativt bra dag! Gick och som sagt kolla om man kunde få lite extra poöng så man klara sig med tentan, men icke .. MEN, känner ändå att fan nu jävlar ska jag plugga satan så jag får så bra betyg på den nästa gång jag ska göra den!!! A ska de fan bli! Sen så var de då dags för körlektion, först kände jag inte alls för den, men faaan jag kan ju!! Nu jävlar, körkortet ska man fan ta nu!!!!! Plugga till de som fan! Visst har jag en tenta nästa vecka, men känner de är för mycket för mig att komma ihåg allt vi ska ha med, plus så är det inte så intressant, men ska jag de bästa jag kan!! :P Ialf, nu väntar jag på sandra, hon och jag ska till skolan för att plugga ! såå en bra dag och fan i morgon är det helg med! TACK.. då hoppas jag de blir film maraton och massa skoj! :)



Nästan framme i tunneln, inte riktigt där än!

Puss&Kram - ge mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela