Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

helgen i sundsvall..

Publicerad 2010-01-16 18:00:46 i Allmänt

Igår blev det party/middag hos Anette i klassen :) Vi var väl ca 16 st hos henne och käka spela lite spel och snacka :) Sen skulle några till stan igen och gå ut på krogen och så klart följde jag med:P Nykter och allt, men funkar ändå:) Blev stadshuset och sen träffa man på lite folk där också:) Hade skit kul ialf och fan vi i klassen måste göra om det igen :)

Idag så har jag varit duktig, för nu jävlar är det allvar! Jag måste ha körkort nu! Så plugga teori på datan! :) Fan svara rätt och snabbt med:) stolt jag är över mig själv:P Sen ska jag träffa sandra för vi ska kvällsfika :) Sen tvätta och kanske poker:P

Tog inga bilder igår:( Men några i klassen gjorde det så lägger upp i såntfall:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela