Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

hemma igen då!

Publicerad 2010-01-29 09:57:47 i Allmänt

Nu sitter man i lillebrors rum där datan står dok:D Har fixat rent min kaninsbur som nu äntligen ska få följa med hem till sundsvall igen =) Då ska alla få träffa honom som undrar hur han ser ut;D hahaha.. Sen har jag diskat och fixa lite grann :) Snart ska jag ringa komvux för att kolla när man får reda på när man kommer in och så.. sen ska jag ju ringa "Mitt hem" som hyressaken heter:D För jag fryser ihjäl när jag duschar plus så ska jag säga upp den snart med.. :P Flyttar hem till sommaren och sen hoppas jag att jag får flytta till uppsala eller nått ialf!:)

Idag blir det fest!! Eller jag blir nog nykter pga av en viss sak;) Men 20 års fest blir det ialf:) Hoppas de blir kul! Väntar tills hon öppnar min och mackes present, hoppas hon gillar't:P

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela