Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Jävla skit

Publicerad 2010-01-06 11:10:34 i Allmänt

nuu är jag så trött på uppgiften så jag spyr snart.... Hittar inge bra info när det gäller analys delen.. Så man får hoppas man klara sig och får ett E eller D ialf..



Gammal bild, jag vet :) För nu är jag super blond istället:D

Men igår beställde jag fotobilder från extrafilm.se, så hoppas de blir bra :) Då blir det att köpa en sak från Ikea som ser ut som en gammal fotorulle;

As cool jue :) hehe. Vet inte vart den ska hänga i lägenheten dok :)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela