Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

mycket idag!

Publicerad 2010-01-19 10:14:48 i Allmänt

Har nyss ätit frukost.. Ska snart ta en frukt och gå till skolan för jag ska träffa studievägledaren.. Ska prata om mitt byte så att säga.. Och massa annat måste jag fråga om med:) Sen ska jag åka ner på stan för jag ska ha en körlektion .. Nu jävlar, ska de fan gå så bra att jag får ta körkortet nån gång!!! :) Sen blir det waynes med sandra för plugg.. Vi ska lämna in en uppgift idag som vi ska redovisa i morgon redan!! Menmen:P

Hörs sen!!!

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela