Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

naaajs ;)

Publicerad 2010-01-20 20:29:13 i Allmänt

Asså nu ska jag försöka köra 3 pass i veckan och sedan på helgen blir de väl gym :) Ska fåå såå snygg kropp :) På fredag blir det bodypump, och de är så jävla skönt kan jag lova! Testa det ! :)

Körde power yoga idag, och min kropp ropar ajaj;D Men så skönt efter:) I morgon har jag väl träningsvärk med;P Ska kolla på tv ett tag sen sova:) Har guppträff i morgon och ska tvätta också, har tvätt över hela lägenheten typ;D Usch...


Nervös inför måndag också.... ajaj, säger jag;D

Sen på torsdag kl 8.32 eller nått sånt sitter jag på ett tåg hem till surahammar :) Var nyss hemma, men vill hem och gratta en tjej som fyller 20 =) Och sen träffa familj, vänner och killen :) är bara hemma över helgen, men underbart ändå:) Helgen blir de bio med sandra och sen hawaii festen :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela