Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

ta vad du vill

Publicerad 2010-01-04 18:25:24 i Allmänt

Andreas grega = ny favorit! Om ni inte hört honom än, sååå gör det! Sen säg till om ni tycker han är bra eller inte, :)

Och på torsdag blir det myspys fika med jossan,ella och zelina :) Ska bli otroligt trevligt :)

Sen får vi se om de blir att träffa gamla klass kompisarna också i helgen :) Eller mina underbara vänner kan jag ju säga, för de är ju mina underbara vänner ;D

Har äntlgen börjar skrivit på inlämningsuppgiften, skriver om Diabetes :) Valde mellan Diabetes och övervikt:) Men till slut blev det diabetes, hitta mer info om det :) Så har skrivit en del redan, men har en del kvar..:)

Måste bara lägga in en bild från The studio igen, ;)


Måste till makeup store och köpa lila ögonskugga nu! :) Tjejen som sminka mig gjorde det så fint med lila så nu vill jag ha lila :) hehe..

Ha det bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela