Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

17 juli!

Publicerad 2010-07-17 09:11:15 i Allmänt

Hejsan alla!

Snart ska jag åka till jobbet.. Får skjuts av mina kära föräldrar! :) Sköönt de, slipper man cykla;D haha.. Sen blir det festa ikväll:) Hoppas det blir en lyckad kväll då, orkar inte med drama och patetiska människor..För det finns det gott om! Aja, mina personliga åsikter och det står jag fast vid.. Så är det! Längtar till nästa helg då ska jag dra till götet med familjen och se PINK! :) Försvinna från skiten man bor i! Underbart! Som ni säkert läste inlägget från igår kväll så kanske ni fattar hur mycket jag hatar den skitbyfittsak jag bor i just nu.. Älskar mina vänner och familj, men resten av skiten bryr jag så lite om att jag vill bara dra.. Men som sagt, finns fan folk till allt, en del vill nog inte växa upp och göra något med sitt liv, och en del vill! Som jag!

Aja, jag är ialf skit glad idag för vakna med ett leende! :)

Det gillar vi!

Pusspåer!

Ta mig som jag är eller se hur jag bara går förbi dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela