Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

19 juli en måndag!

Publicerad 2010-07-19 10:10:55 i Allmänt

Fan vad tiden bara springer iväg, usch! Men på ett sätt vill jag nog att tiden går fort så jag får flytta från skitbyn jag bor i just nu.. Men vad tjänar det till att vara sur, arg , besviken och allt sånt för? Varför lägga ner sån energi på ingen och ingenting?! Nej, tänker glömma det gamla och bara leva mitt liv nu.. För jag orkar inte bry mig om vad folk tycker och tänker om mig här där jag bor, för jag är den jag är.. Gillar man det inte så hejdå:) Så enkelt är det..

jaja, ny tag :) haha..

Berättar mer om min dag sen:)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela