Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

20 juli!

Publicerad 2010-07-20 11:13:30 i Allmänt

Hejsan,

Idag blir det att fixa min jävla cykel som fick punka igår:D fan vad arg jag blir på sånt, 2 gången nu:D Sen blir det väl att hjälpa till lite här hemma och sen drar jag nog till zelina för att göra henne lite sällskap när hon jobbar :) Imorgon blir det ju jobb för mig och på torsdag med, sen blir det ju götet för min del:) LÄNGTAR! :) Borta är nog bäst ändå!

Ne, kanske ta atg i dagen nu! :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela