Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

25 juli!

Publicerad 2010-07-25 22:08:17 i Allmänt

Hejsan, då var man tillbaka igen då, hemma alltså.. Inte lika kul att komma hem denna gång ialf, fan vem vill åka hem från göteborg ?! Inte jag ialf... verkligen min typ av stad att bo i, sen hallå killarna kan man inte klaga på;P hihih.. Och P!nk var GRYM!, skiter i vad tidningarna säger, för jag gillar henne och allt hon gjorde då:) Grymt! Sen takida var as bra och alla andra förband:) Sen lördagen vart det köpa göteborgs passet och vi gick på museum och massa annat kul, universeum och sen gick vi in till liseberg fast vi åkte inget för ingen hade den orken eller lusten alls.. :) Sen idag vart det shopping i regnet.. MEN fan jag klagar inte att det regna, älskar götet ändå:)



I bilen på väg till götet, syrrans hand är med i bilden;D



HAHA, syrran tog ett kort när jag sov i bilen, lyssna på musik gjorde jag med;D Fyfan för dig syster ;P

Massa bilder finns det, men de lägger jag nog ut på FB eller bdb!

Sen hann jag även träffa en killkompis från sundsvall i göteborg och träffa även hans tjej såklart :) Trevligttrevligt :)

Nu blir det sängen om ett tag !!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela