Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

6 juli!

Publicerad 2010-07-06 11:22:04 i Allmänt

Hejsan!

Vakna nyss och insåg att fan snart är det bara en dag kvar sen blir det sundsvall i 5 dagar! Sköönt att komma i väg lite och träffa nya människor;D.. Bott hemma i snart en månad och är redan trött på sura, inte bra alltså:D neej, men inte trött på mina underbara vänner inte, nejnej..:) Igår vart det att umgås med min kära vän zelina och vi gjorde nog inte så mycket alls igår:P skönt det med.. fast vi ville fiska ett tag, men ingen jävel har ju fiskespö:P haha... så blev inge.. Idag får jag se vad som händer, kanske picknik och bad.. vi får väl se vad vädret visar lite senare..:) Eller så ska jag tvinga en viss person att spela minigolf med mig ;) hihihi...

Måste bara få en sak sagt, kan inte må bättre just nu känner jag. :)

Pusspåer !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela