Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

7 juli ;P

Publicerad 2010-07-07 00:33:19 i Allmänt

haha, klockan är ju efter 24 så:P Menmen.. Haft en skit bra dag ialf.. Först vart det hem till macke och satt där ett tag med några sen blev det bad fast inte vädret var det bästa, men när man väl var i vattnet så var det rätt skönt ändå:) Sen vart det hem till macke igen och jag var duktig och gjorde en sallad till oss och sedan kika vi på en film, kommer inte ihåg namnet dock, menmen:P Han somna och jag fick kolla själv, TACK macke:D haha.. Sen körde vi lite buzz med några andra och till slut insåg jag att jag var trött och ville hem =) Sitter nu vid datan och ska snart sova :) Underbar dag ialf:)

Sängen !!

Pusspåer
P.S Syrran blir 16 idag, den 7 juli! GRATTIS!!!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela