Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

8 juli!

Publicerad 2010-07-08 09:46:12 i Allmänt

Hejsan alla:)

Vakna upp idag med värsta dåliga humöret, vet inte varför.. men somna om igen och då var jag så glad så=) hehe.. Igår vart det jobb, heldag.. Sen hade familjen bokat bord på en china resturang för att fira min lillesyster som fyllde 16 år igår, GRATTIS igen =) Sen vart det glass och sen dags att åka hem, för jag skulle packa.. Har troligen packat klart, men som vanligt glömmer jag alltid något.. men som tur ska jag umgås med tjej i helgen så om jag glömmer något så finns det alltid en som har det ialf:) hehe.. Som ni alla vet nu, ska jag till sundsvall idag:) Åker runt 14 idag och är framme runt 19.30.. Kommer inte ha min dator med mig, så kommer inte blogga något när jag är där, kommer hålla mig uppdaterad på FB och msn typ:D Sen ringa alla mina puckon här i sura;) hihihih..

Ska åka in lite tidigare till stan för att hitta en jävla liggunderlag, eller vad det nu heter.. Har ju ingen säng eller nått i lägenheten min så får sova så oskönt som fan, men får låtsas att jag lever festival livet ;) haha.. Fast i natt ska jag ialf få sova hos sandra så då får jag sova bekvämt :)

Nu blir det fixa klart allt!

Pusspåer..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela