Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

?!

Publicerad 2010-07-17 00:06:32 i Allmänt

Ta mig långt härifrån nu! Känner att man vuxit ifrån detta och att man har gått vidare... Jobba klart här och sen drar jag fan vidare.. Mot nya äventyr och ett nytt liv, där man kan känna sig som hemma.. För där jag är nu, de är inte mitt hem längre.. Kanske för jag har min underbara familj och mina underbara vänner här, detta kanske är mitt hem just för de.. men känner att livet runt om inte är mitt liv.. Utan vill se nytt, vill uppleva något annat.. För man om man inte tar chansen nu, när väl ska man ta den? Jag är sån och jag gillar det.. Som sagt, de är mitt liv och de är det jag älskar! It's my life and i like it:) Man är ju fri som en fågel, jag får göra som jag vill och när jag vill!:)

Så är det!

Pusspåer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela