Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Godmorgon..

Publicerad 2010-07-22 10:04:13 i Allmänt

Hejsan,

Snart ska man till jobbet för att jobba sista dagen denna  vecka ialf:) För i morgon blir det GÖTEBORG! Blir inte bara Pink konserten utan blir massa annat, kanske till och med träffa en killkompis som jag lärde känna i sundsvall :) Får la se :) Borta är bäst för min del..I Surahammar, de är där alla problem finns..

Nu ska jag göra i ordning mig och sen bär det av till jobbet!

Pusspåer!

I'm already gone..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela