Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lördag och

Publicerad 2010-07-31 13:12:06 i Allmänt

PARTY står på schemat! :) Westerqvarn i kväll blir det ialf!! :) Glömma det som hände igår och ta nya tag, de är så livet funkar ialf just nu för min del... Sad but true! Menmen, är tacksam för all stöd och förståelse ialf..:) Nu vill jag bara komma in på en skola och börja plugga igen, vill ha tillbaka mitt liv nu! Flytta och börja om igen, kanske det bästa för en annan persons del..

Hoppas det blir en bra och rolig kväll i kväll då:P hihih.. Ska väl fixa mig lite och sen se om jag får i mig någon mat då:) Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela