Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Söndag!!

Publicerad 2010-07-04 22:00:06 i Allmänt

Hejsan alla!

Då har ännu en helg gått förbi! och snart har det gått en månad sedan jag flyttade hem också! Fan va tiden går fort, är det för jag haft kul kanske? :P Kan vara därför! Och roligare ska det bli med för på torsdag åker jag upp till sundsvall och ska äntligen få träffa min gumma sandra! :) i 5 dagar är jag i sundsvall och det ska bli så jävla kul! :) Längtar som en galning ;P

I helgen var det suradagarna och jobba både fredag och lördag också:P Men var på fest och dylikt på fredagen med, men så klart nykter men hade super trevligt ändå:) Sen på lördagen vart det beach party! :P Skit kul och full blev jag med, som planerat ;D hahah.. Haft en skit bra helg och tack till alla som gjorde den underbar! :) <3

Idag vart det marknaden och sen köpte jag, johanna och zelina massa jordgubbar 5 LITER!:D haha.. Sen vart det hem till johanna och käka lite pizza :P Och sen fick vi för oss att bada så blev en sväng till lisjö och tog ett dopp:P Och käka jordgubbar:P Nu blir det stan och käka max;D haha.. Onyttiga helgen känns det som.. men i veckan blir att käka bra mat och ut och röra på mig! =)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela